Luni. Din pat

E iar luni. Dar parcă e un altfel de luni. M-am trezit în patul meu. Am revenit în ”metropola” în care dacii au lăsat urme prin istorie. Nu am mai fost de mai bine de o lună. Mă simt oarecum străin în propria-mi cameră. Beau cafeaua, deși între mine și cofeină există un mare semn de inegalitate. Azi încerc să fac ceva diferit. Nu știu dacă-mi și va ieși.
Neoficial, pentru mine a început vacanța, însă presimt că nu va fi așa. Va fi o perioadă grea. Vor veni examene. Nu mă plâng. O să încetez să fac asta. Îi las pe alții, care chiar au motive întemeiate să o facă.
Încerc să mă concentrez pe ceea ce contează cu adevărat. Încerc să fiu mai bun. E săptămâna Patimilor. Vreau să fiu cât mai calm, cât mai relaxat. Încerc să iau legătura cu toți cei cu care m-am cam supărat. Eu pe ei sau ei pe mine.
Încercați să faceți și voi la fel.

Lasă un răspuns

