Piesa săptămânii

station4-lumea_e_mare_fullhd_6db8612228Dragilor, după cum v-am obișnuit, în fiecare săptămână voi posta o melodie ce-mi place mult sau care are o însemnătate pentru mine.

Săptămâna asta am ascultat de foarte multe ori piesa băieților de la Station 4, ”Lumea este mare”. De ce? Pentru că eu mă regăsesc printre versurile lor, iar refrenul este bestial. De curând au lansat și un videoclip. Despre băieții de la Station 4, puteți afla mai multe aici, când au acordat un interviu.

Așadar play!!! Lumea este mare!!!

Lasă un răspuns

