Ham talent sau ”Ham un băiețel”

Antena 1, dorindu-și să strivească trustul concurent, mă rog, nu cred că se va întâmpla prea curând, a adus în grila de toamnă o emisiune care se numește ”Ham talent”.

Neinspirată alegere aș zice eu. De ce? Pentru că emisiunea asta mă va duce mereu la femeia care a apărut în cadrul emisiunii de la Pro TV, Românii au talent, moment în care a vrut să cânte o piesă a Nicoletei Gută, fata manelistului Guță, iar piesa se numește ”Am un băiețel”. Biata femeie s-a făcut de râs pentru că în încercarea ei de a cânta, rostea ”Ham un băiețel”. Până la urmă, se pare, că Pro TV-ul are influență covârșitoare asupra celorlalte televiziuni din România. Pagina de Media informează că până în acest moment, această emisiune de la Antena 1, a avut cele mai mari cifre de audiență în acest an. Oricum ar fi, mie, această emisiune îmi va aminti de femeia cu ”Ham un băiețel”.

Lasă un răspuns

